دیروز اومده بود دیدنم...

دیروز اومده بود دیدنم...

با یه شاخه گل سرخ...

و همون لبخندی که همیشه آرزوشو داشتم...

گریه کرد و گفت دلش برام تنگ شده...

ولی من فقط نگاش کردم...

وقتی رفت...

سنگ قبرم از اشکاش خیس شده بود...



نظرات شما عزیزان:

MAHTAB
ساعت13:13---29 مرداد 1393
ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺑﺰﺭﮔﺘﺮﯾﻦ ﺩﻏﺪﻏﻪ ﻫﺎﯼ ﺯﻧﺪﮔﯿﻢ ﺍﯾﻨﻪ ﮐﻪ

ﻭﻗﺘﯽ ﯾﮑﯽ ﺩﺍﺭﻩ ﺑﺎﻫﺎﻡ ﺣﺮﻑ میزنه ﺗﻮ ﮐﺪﻭﻡ ﭼﺸﻤﺶ ﺑﺎﯾﺪ ﻧﮕﺎﻩ ﮐﻨﻢ ؟

ﺭﺍﺳﺖ ؟

ﭼﭗ ؟

ﻭﺳﻂ ﭘﯿﺸﻮﻧﯿﺶ ؟

ﺩﻣﺎﻏﺶ ﻋﺎﯾﺎ ؟

ﻫﯿﭽﮑﺪﺍﻡ …
پاسخ:جوابش رو پيدا كردي به من هم بگو ههههههههههههههه


ترلان
ساعت20:29---28 مرداد 1393
يه قانونی هم هست.....

.
.
.
.

.
.
که اگه تو اتاقت تنها باشی، تام و جری هم

که ببینی وقتی بابات وارد اتاق میشه

شروع میکنن لب گرفتن :|
پاسخ:خخخخخخخخخخ قانون بخشكي شانس


ترلان
ساعت14:22---24 مرداد 1393
هر وقت دلم گرفت لبخند میزنم

به یاد کسی که برای لبخندش بارها دلم گرفت
پاسخ:فدااااااااااااااااااااااااااااااات ....قربون لبخندت قربون دلت...ممنونم خيلي زيبا بود


MAHTAB
ساعت11:37---22 مرداد 1393
آنان که بودنت را قدر نمی دانند
رفتنت را “نامردی” میخوانند . . .
پاسخ:لااااااااااااااااايك


MAHTAB
ساعت11:36---22 مرداد 1393
گذشته ی من گذشت ..!
حتی می توانم بگویم درگذشت...
و من برایش ماهها و روزها سوگواری و سکوت کردم .....
خاطراتم را زیر و رو کردم و ای کاشهای فراوان گفتم ..!
ولی دیگر بس است!
... ... ... ... من به شروعی دیگر می اندیشم
و به شروع زندگی دیگر
و حس ناب تازه شدن


ترلان
ساعت22:15---21 مرداد 1393
مــَنطقے حرف زدלּ با بــَعضے ﮩـا،


حــَتے از پوشیدלּ دمپایے انگشتے


با جوراب ﮩـــَم ســَخت تــَره !
پاسخ:بعضيا كلا منطق سرشون نميشه... ﺑﻪ ﺑﻌﻀﯿﺎ ﺑﺎﯾﺩ ﮔﻔﺖ : ﻋﺰﯾـﺰﻡ ﺭﯾﺎﺿﯿـﻢ ﺿﻌﯿﻔـﻪ ﻧﻤﯿﺘﻮﻧﻢ ﺁﺩﻡ ﺣﺴـﺎﺑﺖ ﮐﻨﻢ . . . !


MAHTAB
ساعت11:57---20 مرداد 1393
چه بسیارند انسان هایی که

بالای خط فقر هستند

و زیر خط فهم
پاسخ:دقيقا... لاااااااااااااااااااااااااااااااااااااايك


DUYĞU
ساعت0:02---18 مرداد 1393
زندگی مثل جدول کلمات متقاطع است.
برای حل مسائل آن باید اول سراغ مسائل کوچکتر رفت.
گاهی مسائل بزرگتر،خودبه خود حل می شوند،
گاهی مسائل نقاط تلاقی دارند،گاهی هم به هم وابسته اند.

پاسخ:زندگي مثل پيانو است ... دکمه هاي سياه براي غم ها و دکمه هاي سفيد براي شادي ها.... اما زماني ميتوان آهنگ زيبايي نواخت که دکمه هاي سفيد و سياه را با هم فشار دهي


DUYĞU
ساعت0:01---18 مرداد 1393
چرا کامنت های منو تایید نمیکنین
پاسخ:ممنون از لطفت و كامنتاي زيبات


MAHTAB
ساعت12:43---17 مرداد 1393
یه مورد داریم رووووم نمیشه بگم !
روم به دیوار ولی مورد داشتیم
پسره به خاطر فوت اقوامش
تا ۴۰ روز به ابروهاش دست نزده . . .
پاسخ:هههه عجب روزگاري شده والاااااااااا


MAHTAB
ساعت12:42---17 مرداد 1393
مورد داشتیم پسره با خشتکش
داشته خیابونارو جارو میزده
شهرداری همونجا با حقوق و مزایای عالی
استخدامش کرده!
پاسخ:خخخخخخ


MAHTAB
ساعت12:41---17 مرداد 1393
راستی داداشه گلم لااااااااااااایـــــــــــک<b r /> واسه اون Mکه گذاشتی
پاسخ:ممنونم اجي مهتاب گلي


MAHTAB
ساعت12:40---17 مرداد 1393
مورد داشتیم پسره با باباش رفته بیرون
پلیس پدره رو گرفته گفته خانم کی باشن ؟
پاسخ:ادم نميدنه بخنده يا گريه كنه بحال بعضي پسرا


DUYĞU
ساعت1:04---17 مرداد 1393
خنده ام میگیرد...
وقتی پس از مدت ها بی خبری...
بی آنکه سراغی از این دل آواره بگیری میگویی:
دلم برایت تنگ است...

پاسخ:اره دقيقا:(((((((((((((


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 15 مرداد 1393 | 23:50 | نویسنده : ❦мeнrαɴ❦ |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.